Slutet...

Sista timmarna på helgen tickar på i samma takt som de gjort varenda timme tidigare. Ändå känns det som om tiden går fortare i vissa perioder, och saktare i andra.
Fast så har det nog alltid varit.
Gick vid 13 tiden över och plockade lite matvaror för att ta över dem hit till "nya tillfälliga hemmet" och det var typ det jag klarade av att göra idag.
Efter ngn timme fick jag sluta, men jag fick iaf ngt mer gjort än att enbart ligga i sängen hela dagen.
Brickanylen gör underverk mot min annars så trista tillvaro.
Inte mycket jag kan göra, men jag känner mig mer som människa för det lilla jag klarar av :-)

Ett steg i taget!

132 dagar kvar!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jag mår bara bra, provveckan i skolan är äntligen över och ny period på kommande! :) Ska försöka uppdatera lite oftare, men ibland känns mitt liv så otroligt tråkigt, speciellt efter att ha läst blondinbellas, kenzas och alla andras blogg. Hallå, här lever jag mitt i ödemarken, jovisst, här händer det intresanta grejer! Haha! Ha det riktigt bra!

2009-11-15 @ 17:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0