Sladdrigt

Det är ngt skumt med länkningen från facebook! Texten kommer inte med... och det stör mig.

Jag lägger även märke till min kroppsförändring på fler sätt... att det inte är så fast... längre....
När jag släpper en fis, prutt, fjärt eller vad ni önskar kalla det (fina flickor fiser inte, men jag har heller aldrig påstått att jag är en fin flicka) så är det inte de här fasta, sammansvetsade fisarna.
Utan snarare så de fladdrar ut.... mellan skinkorna... lite i taget....
Nästan så jag får springa och kolla om det bara var luft.
Äckligt.
Men jag kan heller inte låta bli.
Biverkning av graviditeten = mycket illaluktande fisar... sladdrande sådana.
Biverkning från en av mina mediciner = Gaser
Biverkning av många nybakade lussebullar = gaser...

Jag överlever... går ju inte ut... men de som lider, är de stackars människorna som umgås med mig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0