Skit samma då...

Dagen har faktiskt börjat ok, och jag tänkte slå slag i saken gällande bakningen med dotra.
Men till min stora förtret, så har maken arkiverat min noga utsorterade bak kartong hos Shurgard!!! Hur tänkte han då?
Det är inte direkt så att svärmor, som visserligen bjöd på nybakade (nyinköpta) lussebullar i morse, har elvisp, bakformar och dyl hemma.
Fan... jag vet inte ens om hennes ugn går att baka i.
Alla ugnar går att baka i tänker ni säkert då, men nu är det så att svärmors ugn är speciell... konstig rent ut sagt.... och dessutom så har all markering "tvättats bort"... så man får chansa sig fram.

Får helt enkelt börja med något enkelt... kanske till nästa helg, så maken hinner hämta min bak kartong....
Sen när vi flyttar.... så ska jag ha en assistent!
Det blir en elektrolux iaf.... eller... fan, jag vet inte... vill ju ha den för att kunna köra bakning, köttfärs, korv mmm.... men kommer jag att använda det, eller ska jag ta en kitchenaid som kan stå framme???
Har iofs lite tid kvar på mig att bestämma mig....


Kommentarer
Postat av: Nillo!

Nya designen på assistenterna e snyggare nu;-.)



http://webshop.verner-verner.se/showArticle.do?primaryId=ANK-930900000

+

http://webshop.verner-verner.se/showArticle.do?primaryId=ANK-930900001

2009-11-30 @ 12:17:32
Postat av: Cin

och jag SKA ha en sån :-)

2009-11-30 @ 14:02:35
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0