Pungsvett?

Kan man ha pungsvett som kvinna?
Det vete fan!
Kanske kommer från det faktum att vecken blivit fler, svettningarna mer och kroppshyddan inte riktigt är i god kondition.
Men det kan ju knappast kallas pungsvett på kvinnor.... det finns ju ingen pung!
Vad heter det då?
Läppsvett?
Övre lårsvett?

Går man till läkaren som gravid och säger: Hej, jag lider av läppsvett.
Förstår de vad man menar då, på samma sätt de hade förstått pungsvett.
Nä... jag får ligga här och fundera, duscha ofta och gilla läget!
Lufta ofta ;-)

Men sen undrar jag också hur det kommer sig att man är mer kissnödig när man är vaken, än när man sover. Varför är det lättare att hålla sig när man sover, medans man måste springa på toa stup i kvarten i vaket tillstånd?

Det är så mycket jag har att fundera på, så jag väntar med att skriva tills jag har lite andra funderingar....

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tror det kallas fittsvett!

2009-11-17 @ 10:01:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Mia

det finns ju en anledning till att vissa kallar det för geggveck!!!!



Allt bra gumsan?

puss och kram

2009-11-17 @ 11:03:40
Postat av: Cin

uuuuuuu ni får det att låta riktigt illa ;-)

2009-11-17 @ 13:27:51
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0