Ouch!!!!!

Okey... kanske var lite väl snabb på att hurra då, men kan jag hjälpa det?
Vart eftersom bricanylen avtog, så ökade sammandragningarna markant... dvs min kropp hade det bara vilande i kroppen och gav igen när den kunde.
Har nu stoppat i mig en till tablett och väntar på att den skall börja verka så jag kan somna.
Toabesöken är redan uppe i antalet 5 för denna natt.... och det är nästan så jag är kissnödig så fort jag kommer tillbaka till sängen....
Dessvärre gör ju inte bricanyl direkt så man kommer till ro... inte i början iaf.... så det lär nog bli en lång natt....
Och inte heller lär det bli någon promis i morgon....
Men jag tror iaf på att det kommer bli bättre... men jag måste ge det mer tid, och ta ett steg i taget.
Fram t o m v 25 är det iaf så att det är mest akut.... inte för att jag vill att hon kommer ut före v 35 men då har hon iaf en chans att överleva....
Min älskade lilla bebis... kör med morsan innan hon ens lämnat magen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0