Nytt rum, annat boende.

Japp, då har man blivit flyttad!
Finns massor av småplock kvar i huset, men vi har nu officiellt flyttat över till Svärmor. Vår bostat fram till April-Maj om inte mitt tillstånd ändras.
Jag och maken bor i ett rum "utanför" huset och barnen bor på övervåningen med Nonna & Nonno.
Datorn fungerar även om linan är ngt sämre och söligare än vi hade.... och nu är det bara min kära tv som ska  komma igång.... Maken håller på och kämpar som fan men antenner och dyl.
Jag dör om jag inte får ha mina faktakanaler i min sjukstuga!!!

Ni får nu, tillsammans med mig, hålla tummarna på att jag klarar mig utan större sammandragningar och värkar. Jag har nämligen varit uppe en stund idag.
Jag satt igång två maskiner tvätt, och plockade i diskmaskinen. Sedan tog jag lite kassar med mig när jag gick över till Svärmor.
Nu väntar jag och ser hur det blir... OM det inte blir ngt allvarligt så tänker jag försöka mig på en kort promis med Tyson i morgon.
Blir det illa.... så måste jag låta bli :-(
Men ... ni får tillsammans med mig, hålla tummarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0