Nattsudd eller morgonstund....

Ligger just nu i mörkret igen och lyssnar på när min käre makes snarkningar skrämmer bort varenda får jag försöker räkna.
Om det inte varit för Philippas sparkar, så skulle jag nästan kunna tro att det t o m är tystare här hemma nattetid när alla är hemma, än på dagarna när jag är ensam.
Jag gick upp en stund idag... på kvällen, och satte mig nere hos min make .... han är ju hemma, men ändå känner jag mig extremt ensam. Skulle inte gjort det dock, för det tryckte på som fan och gav mig fler sammandragningar.... skulle väntat tills det lagt sig lite efter undersökningen.
Om det onda inte slutat tills i morgon kväll, så måste jag ringa någon "kunnig" och fråga om det verkligen ska göra så ont efter en undersökning... isf vill jag inte ha fler...
Visst kan han komma upp och lägga sig hos mig ist för att ligga i soffan och glo på tv... men han somnar ju på två röda sek, so what´s the point?
Ute blåser det kallt, men jag svettas som en gnu. Och ändå VET jag att det inte är varmt i vårt hus.
.
Mmmmm vore nice att få sova flera timmar på raken .... mmmmm....
Bara att försöka iaf....
Godnatt mina vänner.... eller ska jag kanske säga godmorgon?
(fan vad trist med inlägg på inlägg utan några bilder... måste få maken att scanna in ul bilderna iaf)
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0