Nä, dra på trissor!!

Andra inlägget och klockan har inte ens slagit nio!

Doften av nybryggt kaffe, uppdukad frukost (en av fördelarna när Mor är på besök) och kvittret från glada kids lockade ner mig att förtära lite käk innan medicin intaget.
Av reaktionerna att döma, så var det nog ett tag sedan.
Allt stannade upp och de som satt vid matbordet tittade förvånat på mig. Oliwer gick nervöst efter mig i köket som för att se att allt var ok....
-"Allt finns redan här mamma, kom och sätt dig"
Raring.

Déville har intagit sin plats.... dvs makens plats.... i sängen och breder ut sig. Tyson lämnade min sida i samma ögonblick som Ina klev innanför dörren.
Jag är hans allt.... med undantag för Ina ;-)

Igår gjorde Mor min ett försök med att ta Déville på promenad. Det var dömt att misslyckas. Han behöver en lite vanare hand och mer aktivering... annars drar han som 17.
Misstänker att hans iver över att nosa på varenda liten fläck, påminner starkt om min reaktion när jag väl kan gå ut och gå igen.
Fara fram och tillbaka och inte riktigt veta vart jag ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0