Holy motherfucker of god.....

Ligger i sovrummet och njuter av luften utifrån.
Maken har öppnat fönstret så jag känner höstens svala luft och njuter av dofterna utifrån (annat än mitt inpyrdfisiga rum).
Hela dagen har maken och barnen hållt på med packning och städning inför flytt, och jag har faktiskt klarat att bara ligga still.... även om det är svårt... så mycket enklare om man är två.
Bricanylen gör mig shaky även idag, läbbigt.... men om jag itne tar den så vet jag inte om den hjälper... och det tar ett tag innan skakningarna går över... ett par dagar sa läkaren.
Men det är läbbigt när jag går på toaletten och benen skakar så de nästan viker sig.... galet... men snart så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0