Hela min lilla tillvaro!

Hela min lilla begränsade tillvaro stannar av när Philippa rör sig!
Jag vet att jag tjatar om det, men det är verkligen helt underbart. Det är väl det enda possitiva med hela det här arrangemanget med obrukbar kropp.... Att jag blir betydligt mer medveten om vad hon pysslar med där inne :-)
.
Just nu ligger jag dock i valet och kvalet om jag ska ringa någon.... MVC eller gynakuten.
Vet att jag borde, men vet faktiskt inte om jag vågar.
Är rädd för att bli inlagd, fast det egentligen kanske inte behövs.
Det är inte värkarna eller sammandragningar... utan jag har fortfarande väldigt ont sedan läkaren undersökte mig igår....
.
FAN... och kaffet är kallt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0