FY FAN VAD SKÖNT!!

Jag har kunnat sova i natt!!
Sist jag kollade på klockan så var den ca 02:00 och då stängde jag av all elektronik i ett försök till att kunna somna.... Jag hade även tagit mig en bricanyl för att slippa vakna av sammandragningar.
Och det fungerade!!!!
Vaknade nu vid 07:00 på morgonen och känner mig utvilad. Grymt nice!

Nu ligger jag här uppe och lyssnar på när kidsen gör sig redo för skolan.
Oliwer, säkert till min systerdotters stora förtret, tar sig några toner av Edelweiss. Som ni kanske förstår, är de toner alldeles för höga att vakna till på morgonen.

Doften och ljudet av kaffebryggaren har nått upp till övervåningen, och det doftar ljuvligt!
Tänk att kanske kunna få en kopp innan kl 11:00 idag :-)
Det vore ngt!

Bara 134 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0