Framtidsfunderingar.

Jag har ju en del tid över, även om den just idag är väldigt seg och trög...
Men jag har funderat mycket på vad jag ska göra när och om jag får tid över efter vår flytt. Jag är fullt medveten om att jag med en bebis och nya rutiner kommer ha fullt upp iaf... men i vissa lägen måste man faktiskt oxå finna egen tid.
Jag älskar ju allt skapande, fota... teckna och dyl... det kommer när det kommer, inget jag kan tvinga fram.

Men däremot tänkte jag faktiskt försöka ta upp ridningen igen.
Detta för att jag och dotra tillsammans ska ha ngt att roa oss med.

Hästar och fotboll är de sakerna som hägrar mycket där ute, och det vore nice att färska till grunderna igen så man kan ta en ridtur då och då.

Jag tänker även utbilda mig lite via kurser.
Ekonomi samt bakning (tårtor och cupcakes) dekoration. Bara för att det är kul ;-)

Det är lite svårt för mig att skriva, då jag inte kan sitta upp tillräckligt länge och jag kan inte ligga på någon sida heller. Ligga på rygg innebär att anslutningen försvinner... suck!
Så jag får korta av det här.... för mer skriverier senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0