Första inlägget!

Eftersom man räknar att dagen börjar redan efter tolvslaget, så är detta det första inlägget för dagen :-)

Jag har dessutom kommit på vilken liten dutt det var som gjorde att jag inte fick mina radbrytningar där jag ville ha dem.... och det hade inte med databytet att göra kan jag säga.
Suck vad irriterande... haha... och lite småkomiskt oxå eftersom jag funderat och funderat vad det varit som gjort det... haha... näst intill pinsamt faktiskt.

Men.. nu vet jag, och då behöver jag heller inte längre skriva centrerat :-)

Min käre make sitter fortfarande på nedervåningen och spelar spel... jag hoppas han inte håller mor min vaken allt för länge och jag hoppas även att han inte väcker henne med sina snarkningar... om han somnar (vilket han brukar ha en tendens till att göra).

Nu på kvällskvisten kände jag mig faktiskt trött... ögonen svider och jag var trött.... ändå är jag vaken nu!
Varför?
Jo, jag fastnade vid designen...
Sökte och sökte på nätet efter ett tema jag gillar.... men icke... så det blev till att ändra lite smådetaljer, som ni säkert inte ens lägger märke till, och låta det gamla temat vara kvar.
Jag har inte ork att fixa en personlig banner, även om jag önskar att jag hade en... banner alltså.

I dag är det även den 12 november, och den sista dagen för Uppsala kommun att svara till Heby kommun ang fornminnes registreringen.... jag ska avvakta i morgon och sedan ringa Heby på torsdag.
När jag ringde Uppsala, så hade handläggaren semester, så man får väl hoppas att de inte orkar bry sig ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0