Förlossningskliniken.

Det är inte många program på tv som jag valt att följa, eftersom jag inte vill fastna i ngt tv koma.
Därför har jag valt att hålla mig till fakta kanalerna.
Men det finns ett program.... på fyran... som jag håller stenkoll på tiden, och som jag inte vill missa.
Förlossningskliniken.
Varför vet jag inte, för jag tycker att det är så fruktansvärt GROSE att se hur de ligger där och skriker och pressar ut dessa kladdiga små knyten.
De är jättesöta bebisar... när de torkats av från allt blod och det där äckliga vita.

Själv ligger man ju, som föderska, upptagen med andra tankar just i själva ögonblicket.... men karlarna, som står som åskådare.... de måste ju leva med den synen resten av sitt liv.
Jag lider verkligen med dem.



Uäk!

wooohoooo.... det snöar.... och jag lyckas se flingorna dala ner :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0