Fan.Fan.Fan.FAN!!!

I kväll var jag trött... mycket trött.
Inte så konstigt kanske med tanke på att jag inte sovit en blund föregående natt..... Och inte heller sov så länge på FM.....
Det som däremot är konstigt... är att jag nu sovit typ två timmar... och vaknar upp och kan inte somna igen.
.
Maken och dottern har slitit som djur i dag, och kört vändor till Shurgard.
Till och med sonen har dragit sitt strå till stacken även om det inte var utan invändningar ;-)
.
I morgon kommer mamma och stannar ett par dagar. Skönt som fan, för då behöver Maken inte stressa hem för att fixa iordning maten till familjen och inte heller behöver han stanna och handla på vägen hem.
Visserligen skall vi bara bo här ca en vecka till... Men det underlättar så enormt om man har alla ingredienser hemma och slipper äta middag kl 19 varje vardagskväll.
Dessutom kan han då käka och sedan köra en vända med flyttsaker istället :-)
.
Nu skall jag knäppa på tvn, eftersom jag är klarvaken igen, och se vad nattens tv utbud har att erbjuda.... suck!
Misstänker att en stor del av mina problem att sova, är att jag inte "jobbar" med kroppen alls..... ligger ju bara hela tiden, även om jag ligger i soffan nu oxå.
Anstränger ju inte kroppen, så det finns inget som gör mig "slut".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0