Fan

Sov när maken kom hem från GBG.... men han var lika tyst som en smygande elefant.
Tidigare på kvällen hade han dessutom mage att fråga om det var ok att han åkte med de andra grabbarna till Berns för att fira laget.
WTF - Det bestämmer väl för fan inte jag!
Tycker man att det är passande att göra det när man har en gravid fru hemma, sängliggandes, så är det väl bara att åka!
Ge mig dåligt samvete för att jag lackar ur... morr....
.
Hur som helst.
Det tillstånd jag har heter Cervixinsufficiens - försvagad livmoderhals och jag försöker verkligen finna information om det på nätet, men det är dåligt med det.
För en del är det riktigt illa, och mindre illa för andra.
Jag skulle mest vilja veta hur pass alvarligt det är.... jag menar... läkaren sa att jag ska ligga ner hela tiden annars lägger hon in mig, men jag får så jävla ont i höfterna av att ligga ner.
Just nu är jag vaken, mitt i natten, pga värk.
Har tagit tablett och väntar på att den ska verka så jag kan somna.
UL i morgon och jag hoppas verkligen det går att se vilket kön det är :-)
Hade sådan värk idag att jag nästan åkte in igen.... fan.... vill inte att något händer! Men vem vill det...
.
Maken?
Han fick sova i dotterns rum, dottern sover med mig....
Jag störs av snarkningarna ända hit, ändå har jag öronproppar....
.

Kommentarer
Postat av: mia

Tänker på dig gumman. Hoppas allt går bra idag och håll dig lugn=)

puss och kram och massa kärlek

2009-11-02 @ 08:00:23
Postat av: Cin

håller mig lugn vännen... en dag i taget.

puss

2009-11-02 @ 16:27:35
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0