Ett steg fram.... tre steg bakåt.... :-(

Då jag mått så bra nu i två dagar, så jag försökte mig på den korta resan ner till centrum och MVC koll.
Men det skulle jag inte gjort.
Vet ni hur det känns att köra berusad? När det känns som om man inte riktigt har stenkoll.... ?

Efter bilkörningen, promenaden till Mvc från parkeringen och undersökningen var jag helt slut. Skakade som ett asplöv och med mindre bra resultat från proverna.
Förhöjda vita blodkroppar i urinen, högt blodtryck och högpuls. På det får jag även tillägga högt blodsocker!!
Så det blir en tripp ner till MVC igen på torsdag, för nya prover och vaccin.
Som tur är fick jag en bokad tid 11:45 så jag slipper sitta där i väntrummet och lida.

FAN!!
Varenda gång jag tror det blir bättre så blir det istället sämre.
Nu ligger jag här igen, hungrig och fullt med sammandragningar. Bänkad, med insikt om att jag inte får vara uppe.
Meeeen.... Philippas hjärtljud låg på 155 och var mycket bra och tydliga.
Så länge hon mår bra, så är det värt det.
En dag i taget, en månad i taget.

Fattas dock bara att jag skulle få grav diabetes oxå... men varför inte? Jag verkar grymt mottaglig för allt just nu och det skulle ju förklara mitt extrema socker behov..... hrm... .not fun!

Talade även med min kontakt på FK då vi hade en tid inbokad den 18e som jag dessvärre inte kan ta mig till. Vi kommer hålla kontakten under tiden, och samma sak där.. ta en dag i taget. Vi håller telefonkontakt.
Tur att det finns människor som förstår.

Tur att jag bor hos svärmor nu! Blä... mår så skit just nu att jag funderar på VARFÖR det ska vara så jävla svårt att ta det soft.... kräkfärdig!

Bara 131 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0