Crawings!

Kommer på mig själv att jag ännu inte kollat upp recept på ambrosiakaka.
Inte heller har jag fått Mor min att göra mig en härlig kladdkaka med vaniljglass.
Bakning av egen maskin är uteslutet.

Eftersom det då inte heller fanns några gottis saker hemma, så smsbeordrade jag min käre make att inhandla både glass och en påse smågodis.
De som känner mig, vet att jag kan äta ngn godis och sedan är det bra... .men det måste jag erkänna, gäller inte längre. Hela påsen åkte ner i ett nafs!!
Slurp.

Nu är det även dags för mig att inse mina begränsningar och förbereda mig på att det kanske inte blir bättre. Lära mig att gilla läget och inse att jag inte kommer kunna åka runt "senare" heller.
Borde jag ringa FK och informera om situationen? Kommer de förstå?
Helst skulle jag vilja tala med dem face to face, men vet faktiskt inte hur jag ska ta mig dit.
Kan ju inte köra bil, och jag vill heller inte riskera Philippa bara för att de vill ha en intervjuv.
Får se hur jag gör... det är ju ett par dagar kvar....

In i det sista intalade jag mig att INTE börja med Cafe på FB.... Men det sket sig.
Jag gick in.... och fastnade.
Varför?
Jo, för att jag är så innerligt trött på allt annat som erbjuds.
Repriser på tv, spel där man måste tänka och vara alert för att kunna styra (bricanylen pajar det lite för mig).
Det här var simpelt.
Jag lagar mat. Tjänar pengar och serverar.... that´s it.
Vill jag göra mer, så finns det möjligheter... vill jag inte, så loggar jag bara ur.

I morgon blir kära Kattis hela 35 år!
Fatta.... 20 år sedan hon var 15 år!
Shit vad tiden går fort... alldeles för fort!!

Har bestämt mig iaf... när jag ska till MVC nästa gång, så tänker jag ta sprutan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0