Äntligen

Svärfar hämtade ut bricanylen i morse så nu har jag tagit min första dos... ingen lek vad shaky man blir av den.
Efter sammandragningarna igår tar jag det extremt lugnt... vågar inte ens testa mig fram förrän jag kommit upp i rätt dos bricanyl.
Sen hoppas jag iaf kunna gå korta promenader och röra på mig lite... känns som om fettet bara växer när jag ligger stilla i sängen.
.
Som ni ser... så är assistansen med att få bilder inscannade och fixade så jag kan lägga in dem och dela med mig av dem, ganska kass... Min käre make gör många saker bra, men det här är en av de sakerna han inte gör så bra.
Hoppas verkligen jag mår ok i dag, då jag önskar skicka iväg honom med grabbarna och spela lite... vet att han inte åker om jag har lika som igår....
.
Nej... nu e jag så shaky att jag lägger ifrån mig datan och kanske skriver igen sen senare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0