Allt är ju relativt...

Det är 132 dagar kvar till beräknad förlossning enl "hur man räknar".
Utöver det får man sedan tänka plus eller minus ca två veckor.
Nu är det dessutom kväll, och jag är övertygad (återstår att se om jag har rätt eller fel sen) att hon kommer ut senast i början på mars....
Mina kids är tidiga.
Och hon jobbar bevisligen redan på det.

Om man skulle hård dra det.... så skulle det då innebära att det är ca 3168 timmar kvar till beräknad förlossning... till detta får man ju då även vara öppen för ca 336 timmar plus eller minus.
... vilket i sin tur innebär ca 190080 minuter och ca 11 404800 sekunder kvar till beräknad förlossning....

Räknar man utifrån sekunderna, så måste jag ju faktiskt säga att siffrorna ändrar sig i rasande fart... man verkligen ser hur tiden går framåt och varje sekund är en sekund mindre att vara gravid.
Huga.. nu känner jag inte att det är så lång tid kvar... snarare som om jag verkligen måste passa på att njuta då det är den sista graviditeten som jag någonsin kommer uppleva.

Allt är ju relativt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0