23:15

Neeeeeej!!!!!
Inte en natt till utan sömn!!!
Hur 17 ska jag göra för att slippa dessa nätter? Visserligen bara 3e natten på raken, men tidigare har det varit dålig sömn, nu är det absolut ingen sömn alls.
Somnar runt 6 - 7 tiden på morgonen och sover till 10 - 11 tiden.... That´s it!
Jag borde vara helt slut!!!
.
Vid 00:30 ca sätter Philippa igång och kör ett långt race.
Hoppas verkligen det inte fortsätter så när hon kommit ut.
.
Mor min anlände idag, och i morgon får vi besök från Marco & Cecilia.
Som tur är har ju bricanylen hjälpt mig så att jag iaf kan vara uppe en stund. I morgon får jag helt enkelt ta det runt lunchtid istället för på kvällen.
Trodde dock att skakningarna skulle sluta, men de är fortfarande så illa att jag inte ens kan hålla en penna när det är som värst.
Ännu mindre ringa (knapparna) eller så..... så det blir inget alls gjort då.
Ingen data
Ingen att ringa
Ingen att smsa
Går inte.
Men.... det kanske slutar snart... Who the fuck knows.
.
UUuuuuhhhhhhhhhh!!!!!
Déville ligger och fiser!!!!!!
Helvete om jag ska tvingas ligga med de odörerna hela natten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0