121 dagar kvar :-)

Idag har jag klätt upp mig lite ;-)
Annat är byssorna jag brukar ha på mig, har jag faktiskt de byxor jag fick i morse på mig. Lite skönare, och inte lika alldagligt.

I går blev det en tuff dag. En tuff dag efter ytterligare en tuff dag... och tillbaka till sängen idag.
Men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det går framåt iaf....
I förrgår var jag med och assisterade Mattias och höll honom sällskap när han fixade det sista i huset. Fanns ingenstans att sitta, så det var ju att stå hela tiden. Inget ansträngande i sig, men för mig är det det...
Igår var det att åka ner för att skriva det sista kontraktet på huset, samt visa köparna lite med värmepannan och dyl.
Inte jobbigt i sig det heller... men för mig är det extremt ansträngande att sitta upp så länge och sedan gå runt i huset.
Runt 21 tiden åkte jag med Maken för att handla mat... han gjorde som vanligt allt jobb... men jag gick med. Det funkade faktiskt ganska bra då jag kunde använda mig av vagnen som en rullator.
Det tar på krafterna och sätter sina spår idag.
Men samtidigt underbart uppskattade små utflykter efter nästan en månad i sängen.
Får inte ta ut mig dock....
Idag.. är det sängen som gäller.
Födelsedag eller inte.
Höfterna värker som fan, och jag har tagit värktabletter för att klara av det... annars kan jag varken sitta, stå eller gå.... Värkar kommer så fort jag ställer mig upprätt, så det är liggande läge som gäller iaf.
Men det känns ändå hoppfullt.
Med välplanerad resa så bör jag nog klara av en bilfärd till stugan eller hem till syster om ett par veckor. Och miljöombytet ser jag verkligen fram emot!!

Födelsedag ja!
Sjungandes kom kidsen in i morse med den efterlängtade princesstårtan och kaffe på sängen. Maken var oxå med självklart!
Massor av pussar och kramar av allihopa! Underbart!!!!
Presenter fick jag oxå!
Två jättefina mammablusar och byxorna jag har på mig nu. Även två böcker, så jag har mer att läsa när twilight serien är slut... är ju inne på sista boken :-)
Härligt!
Gulliga sötnosar.


Kommentarer
Postat av: hönsmamman

Oj, det missade jag, grattis =)

Kram

2009-11-27 @ 12:22:26
URL: http://kycklingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0