vilken djungel

Fortsättningsvis fortsätter vi ju då att kika efter vilket hus vi vill bygga på landet.
Vilken djungel säger jag bara. Herrejävlar!

När vi väl hittar ett hus, så hittar man ju även flera. Hur fan ska vi kunna bestämma oss för ett?
Ska det vara en plans eller två plans? Inte ens där har vi kommit fram till en slutsats.
Ena stunden är det två plans.... för jag vill ju ha sovrummen verkligen avskilt från det övriga huset.... Men sedan så går vi över på enplans... för det går ju faktiskt att ha det så oxå.
Men om jag vill ha den yta jag önskar på sovrum, så passar det ju bättre med två plans...
Suck!

Det gäller ju att vara iskall, och tänka smart. Det... ska ... inte.... kosta... för mycket! Då faller nästan hela iden med att flytta.
Kvalitet är det vi är ute efter, tvingas jag påminna mig själv om och om igen.

I morgon är det fredag och en fullsmäckad dag! Lördag lika så. ... och söndagen med.
Nästa vecka är jag bara på fält två dagar, och veckan därpå en dag. Så jag har typ tre dagar på mig att påverka min budget. FUCK!!!
Vad fan sitter jag här för????
Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0