Va fan var det?

Ja, inte fan vet jag!
(den som använder mycket svordomar i sitt tal, har begränsat ordförråd)

Måndag morgon blev det inget jobb. Gick upp och gjorde mig redo för att åka till jobbet, men fick vända och åka hem istället.
Kräktes!
Jag hade känt av lite illamående på morgonen, och drog mig därför lite längre till sängs innan jag gick upp... Klarade av att duscha och så... men sen blev det alltså förmycket.
Följden blev att bädda ner mig, helt slut, och sova i 48 timmar.

Självklart finns det en följd även där, och den kallas för dunderhuvudvärk! Utan tabletter!

Så idag har jag fått rensa lite, då jag faktiskt klarade av att sitta upp nu på eftermiddagen.... och nu återstår 3 dagar av veckan och jag har massor av besök att ta igen.

Min undran är dock... vad fan var det som hände? När man är magsjuk, så tömmer man liksom hela sig själv... det gjorde inte jag. Kunde bara inte röra mig utan att kräkas... låg jag still, så var det inga problem.
Skumt.

Hur som.... 1,5 veckor kvar till utställningen (som vi inte övat ett dyft på) och fullt upp helgerna framöver.
v 19 - stugan
v 20 - ut med jobbet, runbydag + grillning hos A&D + Utställning
v 21 - Ockelbo besök inför MH
Sen v 22 tänker jag INTE boka upp ngt alls, för då ska jag ut i stugan igen :-)

Nu... ska jag lägga dotra som somnat i soffan i väntan på att jag ska arbeta klart!

By the way... jag vill verkligen flytta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0