solen skiner

Och egentligen borde jag ta tillfället i akt och mecka i trädgården igen... men jag orkar inte. Känner mig helt paralyserad och väntar bara på att kl ska bli dags att åka... även om det är flera timmar kvar.
Vill inte åka.
Som vanligt.
Visst ska det bli skönt men jag gillar ju som sagt inte att vara bortrest :-(
Men, det är bara sön - tors och när jag kommer hem jobbar jag en dag, sedan bär det av ut till stugan... woooohoooo.

Vi har nu även kommit fram till vilka husleverantörer vi skall kontakta för offert, samt att det blir ett enplans hus.
Fann ett superläckert enplan på 203 kvm....
Men det är ju inte säkert att det funkar :-) Det blir vad det blir... om det blir :-)

Var över en snabbis på fika hos svägerska med fam, då lille Elias fyllde år!
Hipp hipp hurra för Lias!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen blev det hem och packa... och tvätta.....

Inte har jag någon bok att läsa på kvällarna denna gång heller...... :-(

Kidsen har fått för sig att ta tillvara på solstrålarna iaf, då de slitit av sig kläderna och ligger... i badkläder på baksidan.

Ja ... vad säger man..... Mina söta små gullungar!!!!

Kommentarer
Postat av: mia

kommer du hem snart?;-) hoppas allt gått bra för dig snygging

2009-05-27 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0