puh... fredag!

Ja, då är fredagen här i vanlig ordning.... och jag har slutat lite tidigare idag ;-) sssshhhhhh!
Vi ska nämligen i väg i kväll, och jag ska möta upp mina arb kollegor kl 17:00 nere vid UV station.
Vet inte riktigt vad det är vi ska göra, men det är någon tacogrej... på båt.
Sen!.... sen får jag hem och sova ;-)
Hoooorraaaaayyy!
Jag är nog itne riktigt som alla andra, för jag värdesätter att umgås med familjen hela tiden.
Hittills har jag bara stött på en familj till som är likadana.
Visst finns det de som hela tiden gör saker med familjen, och därför inte riktigt har tid... .Men det jag menar nu, är att bara vara hemma och sega med familjen istället för att ränna ute med polare, eller ännu värre... inte kunna göra något utan att ha polare med varenda gång. Vad händer när de måste umgås enbart med varandra då?
Men men.... alla är ju olika.

Tänkte jag skulle ha åkt förbi trädgårdsgrejen i B, men vågade faktiskt inte gå in.
Det får räcka med mitt älskade rosa lilla träd som jag planterade för ett par veckor sedan. Sökte ju ett förra året, men var lite sent ute... men nu fick vi ju tag i ett och det är planterat och klart ute i den stora "krukan" på baksidan.
I de små krukorna befinner sig ngn "bollväxt" som jag faktiskt inte har en aning om vad de heter.

Det är allt jag har gjort på tomten i år. De mesta är liksom självgående... Nej, just fan. Planterade ju lite stenväxter i vallen oxå...

Min semester måste jag ändra på. Måste snacka med M om det i helgen.
Vi ska ju åka till USA och Jamaica (ser det ut som) i jul, och då kan jag inte ta ut all semester på en gång.
Jag måste vara ledig v 31, då vi åker till Finland...

Nä... nu ska jag försöka lista ut vad jag ska ha för kläder på mig i kväll.....
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0