långledig

Ja, då var mötet för dagen över och nu är det bara förberedelserna inför kurs nr 2 i Danmark som väntar.
När den väl är klar så är det bara att köra racet med all den lärdom jag fått och se till att kunna göra det bästa av det. Situationen är som den är, och jag har så mycket att lära.

Jag hoppas på fint väder, eftersom vi har mycket att fixa här hemma (utomhus oxå) och resterande av helgerna i sommar vill jag ju vara i stugan.
MH blir av iaf på söndag, då jag lyckades få en senare flight till Danmark. Lite tufft annars, att ha en timme att ta sig från Ockelbo till Arlanda ;-) haha.
Men som sagt, fram tills dess finns det en del att göra.
Såååå skönt med ledighet ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0