efterlängtad ledighet

.. visste ni att man är typ ledig i fyra dagar nu?
Aha... det visste ni redan....
Men visst känns det riktigt jävla skönt!

Italienskt besök på gatan. Hos svärmor.
Riktigt trevligt.
De frågade vart min hund var .... den som var en liten valp när de var här sist.... för 12 ÅR SEDAN!!!!!!!!!
Shit vad tiden går fort.
Athene, valpen, finns ju inte längre kvar... så de fick istället träffa mina nuvarande dogs.
Lite mer än de ville kanske, eftersom Déville tror att han är mindre än han är... hehe.

Var nyligen ute på baksidan och andades in sommardofterna.
För dofterna finns där även om värmen inte riktigt funnit sig hit hela vägen ännu.
Och passade samtidigt på att beskåda vad det är jag först skall ta itu med .... skrev en härlig liten lista (i huvudet på mig själv), kastade den och gick in igen... skriver om den nästa gång jag går ut där.

Ok väder.. = jobb ute.
Regn = jobb inne.

Har ni förresten noterat att Wii Active personal trainer har haft release idag.
Jag har testat den, och måste faktiskt säga... att för en otränad själ som mig, så är den riktigt bra.
Börjar med mjukstart, och sedan enkla övningar som ger lagom mycket värk i kroppen dagen efter.
I like.. .nära till hands dessutom :-)
Underbart.

Hittills i kväll har vi betat av en film.
Yesman.
Den var helt ok. Jim Carrey var inte ens för mycket i filmen..... ;-)

Jag fick en massa nya pennor idag... hehe... inga med flytande bläck dock.. .haha.

NU... ska jag ta och se vad min käre make pysslar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0