fuck off

... ungefär så känner jag mig.
Varken bu eller bä liksom... I don´t give a shit bara....
Arbetsdagen har varit bra. Inte på världens bästa humör... då jobbet börjar kliva mig över huvudet.
Missförstå mig rätt.. jag älskar det jag gör... pga vart det kan leda mig... Men just det faktum att jag inte gör något annat än det.... gör att det blir lite förmycket...

Nu är MH bokat oxå, vi åker hela familjen :-) i slutet på Maj!
Ska bli mysigt, och framförallt så hoppas jag ju att det ska gå bra oxå.
Helgen innan är det utställning.
Skönt med lite andra tankar, och komma igång med det som var tänkt från början :-)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fuck YOU!!!

Här sitter man och väntar på sin dagliga dos av LOVELYBITCH och får en halv skopa ovett och ett litet intetsägande inlägg i veckan. JAG HAR ABSTINENS!



get back here woman!



2009-03-31 @ 16:47:14
Postat av: DD

ja det var min kommentar alltså....



2009-03-31 @ 16:47:37
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mi

VAd är MH?

p o k

2009-04-01 @ 07:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0