äntligen helg!

Ja, då var det äntligen dags för helg igen.
Nu är det fan asalänge sedan vi var ute i stugan, men vi har ju heller inte direkt kunnat åka dit och softa.... kommer inte därifrån.
snack med svägerskan och insikt på att vi ska fan tillbringa mycket tid där i sommar....
Man får ju lite vårmeckskänslor när det är så här fint väder :-) Måste börja titta lite på gräsklippare nu oxå....

Har ni tänkt på en sak... hur kommer det sig egentligen att var och varannan "programledare" i barnprogrammen numera är skåningar.
Why??
Fan, finns väl inte en enda person som fattar den dialekten!
Säger som jag alltid sagt... skänk skåne till danmark!!!

Men men... nu har jag druckit två glas vin... tänker på Miami och tanken att FAN vad länge sedan det var vi var ute.... eller bara hade möjligheten att dricka vin tillsammans.... hela tiden händer det saker!
Och syrran.. shit! Vi skulle ju pimpla vin ju!!

Nej, nu känner jag mig virrig! snurrigt småttpåverkad.. haha... fniss... raj raj raj.
FAN vad jag e trött!

Nu skulle vi svänga våra lurviga på logen D.Fagerholm! Tar det i sommar sen ;-)

D.D... sommar... !!

peace... eller piss eller ngt... hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0