urgh!!

Var det inte så de beskrev indianernas tal i Kalle Anka tidningarna förr?
Eller... det kanske de gör fortfarande.
Lite fick jag snickrat i relaxen, men sen fick jag lägga ner.......

Fingrarna på högerhanden värker fortfarande, och jag har ngt svagt minne om M.J´s tejpade fingrar.
Mina påminner nämligen om dessa nu.
Det fanns inte så mycket att göra, än att ännu en gång se Twilight.
Denna gång fann jag ytterligare saker som de missat ... hehhee... gillar att leta fel.
 Det sker lite utan mening faktiskt. Men jag slapp läsa boken en gång till iaf. Funkar bra som påminnelse om böckerna.

Jag har kört fast i serien nu. Bella är gravid.
Lite väl "over the top" för mig och min fantasi störs av detta.... så jag kan inte fortsätta läsa just nu. Måste komma över det snedsteget först.
Fan, skulle slutat läsa när böckerna var som bäst.

Hur som. Love körde Bioshock och jag twilight.
Kidsen var med faster och badade i "pölen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0