jag kan se

Jag kan se hur det kommer att se ut i morgon....

Jag ligger där i godan ro med mina öronproppar, varpå kidsen hoppar upp och ner i glädje över att åka till mormor.
Med trötta rörelser segar jag mig ur sängen och försöker frenetiskt skaka tröttheten ur mina ...ja, typ varenda öppning ;-) Med kidsen vakna så är det inga hårtheter att ta tillvara på, utan snarare slösa energin :-(

Om jag har tur lyckas jag iaf ta mig ner för trappen steg för steg...... steg för steg.... innan första tjatet kommer om frukost. Nej... jag rättar mig själv.
Om jag har tur, så kommer jag inte så långt, utan E har vaknat. Väckt sin bror och kommer med en bricka "frukost på säng"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0