hoppsan då!

Ska man skratta eller gråta?
XXX mästare "is still alive"... är jag förvånad?
Svårt att tro att det inte skulle varit planerat... lika bokat som mötet var.....
Så uppenbart töntigt!
Men efter allt jag fått uppleva, så är jag inte det minsta förvånad faktiskt. Det var väntat.

Man kan undra om den stackars inblandade nyfunna vännen är medveten om att den bakvägen var kretsens "hack kyckling" för inte så länge sedan.

Efter samtal med bossen idag fick jag veta att jag slipper Kista (yes).
Däremot får jag Spånga istället.
Det jag däremot inte vet, som inte fanns tid att diskut. är hur det blir med mina övriga områden..... Dvs HUR kommer mina områden se ut när det är klart?
Väsby, vtuna, spånga, bålsta och bro... eller är det något område som försvinner?
Nu måste jag lägga ner en del extra tid och försöka bevisa att chefen inte gjort fel som gav mig chansen att välja. ... så jag har en del administration att säkerställa!
Nu jävlar ska jag visa att jag rockar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0