glädje

Minnen, glädje... visste att de fanns där, men inte så detaljerat.... det som var det var och kommer aldrig mer igen... :-)....
Tror jag rodnar fortfarande. Och hela det arkivet som öppnades, öppnades verkligen fullt ut.
Fan vad lätt det ska vara att bli sentimental då, men skönt att det gick så lätt att få det ur sig.
Eller gjorde de det?
- Jävla bitterfitta!!! (me to me)

Resultatet?
Well, nu hoppas jag på systers sällskap över en öl.... även om det hade varit nice med varmare väder... men icke... hon skulle väck denna helg.
Maken får duga som en substitute.... igen.... Istället för syrran alltså ;-)
Får bli en bira hemma... eller kanske ... lite vin ;-) God mat skulle snubben laga oxå.
Momsig!

Dagarna tickar på, och man blir bara äldre och äldre.... belive me... I have noticed.
Men det man upplever, är ju även saker man bär med sig livet ut... i bagaget.
Antingen som en ryggsäck som man alltid har med sig, eller som en kappsäck i garderoben.

Any whore!
slutslavat för idag, och helgen analkas.
Sista boken av Twilight författaren skall plöjas igenom och sedan får jag sätta mig på altan och se om jag ser några väsen. Tvivlar starkt på att det kommer ngn vampyr och sveper mig ur balans... men fantisera kan man ju alltid.
Annars får jag väl nöja mig med min varulv till make ;-)
"love u man, fuck u marcus"

"Rusa nakna i skogen...."
Åh herregud. Gjorde jag det?????
Skulle jag göra det i dagsläget, så skulle jag garanterat snubbla och snava på alla..... lösa delar av mig själv.
Naken innebär ju att tyngdlagen får fria tyglar och inte någon som helst form av hållare sitter fast på kroppen.
Ha ha ha... ja den synen kan jag tänka mig.... smilbanden åker upp och min galna skalle börjar fundera på om jag skall bjuda grannarna på ytterligare en anledning att hämta psykjackan.... hahaha.
Woooohooooo!

Men kanske är det så....
Jag börjar känna mig gammal, för att jag har tillåtit mig att bli det!
Hur galet vore inte det då?
Jag svor ju på att aldrig bli det!!
I sinnet!
But here I am.

Tänk om OM inte fanns.....
Ja... tänk om.

En del av mig vill bara fly.
Fly från det vuxna livet och gå tillbaka till det som var tryggt.
Bo hemma hos föräldrarna och det enda man behövde var..... SKÄRP DIG CINA!!!!!
Skriv en bok!!!
Eller ännu bättre, dags att damma av skissblocken, pennorna och kameran!

*****************************  64 sätt att ta reda på om man är en knasboll (om man tvivlar) ******************************

1 - Tanka alltid dubbelt så mycket som ryms i tanken på din bil  - ha, den var ju lätt.
2 - Sätt upp handikappskyltar istället för tavlor i ditt hus - och felet med det är?
3 - Kalla alla familjemedlemmar för Olle - vissa saker är förmycket även för mig, Olle!
4 - Börja morgonen med att spela Bingo Lottos signatur - mmmmm... säkert.
5 - Gå med i Anonyma Alkoholister för att lära sig supa ordentligt  - Visste att det fanns en mening med sådana föreningar. Varför var det ingen som sa det när jag var tonåring??

6 - Sov aldrig, ät koffeintabletter istället  - Funkar inte... been there, done that!
7 - Kör med vinterdäck på sommaren - Vaddå.... finns det separata?
8 - Gå till tandläkaren på skoj - Nope!!!!!
9 - Samla på brödrostar - Eh..... nej.... tack... jag har elvispar ;-)
10 - Klä ut sig till Mumintrollet första dagen på jobbet  - Visste att jag gjorde fel att gå som Casper! :-(

11 - Fejka legitimationen så att man blir yngre och får leva längre - Shit vilken bra ide!!!
12 - Bygga en moske' i Trollhättan - Näää... hoppar det. Gillar inte oljud.
13 - Försöka gå med i V.A.M när man är neger - känns opraktiskt även för mig.

14 - Skriva av bibeln och byta ut ordet "Jesus" mot "Loket" - HAHAHA! Yes!!!
15 - Bygga en "Tele-Box" så att alla världens samtalskostnader hamnar på sin egen teleräkning - Eh... nä
16 - Ringa fel med vilje, för att småprata - Men det gjorde ju Oliwer!

17 - Lämna tillbaka mer böcker än man har lånat på biblioteket - måste börja låna först.
18 - Gå på disco med freestyle  - YES!!!
19 - Panta oöppnade ölburkar  - Kul effekt, måste prova!!!!!!!!!!!!!

20 - Påstå att man är god vän med jultomten - Men det är jag ju, han är min bästa vän!!
21 - Fylla sitt badkar med snö när man ska bada - nä... kallt om ni inte hajjat det.
22 - Skriva i sitt testamente att sin sedan länge avlidna farfar får ärva allt - Bra där!!! Keep it within the family!

23 - Bli kaktuskramare - Japp, släpp eken! Den har dessutom växt ur dig!
24 - Ringa till Bingolotto när man inte har bingo - Vet redan att de inte gillar det ;-)
25 - Börja plugga på ett prov dagen efter man har haft provet - Tror jag slutat med prov helt... men att börja plugga nu vore ju faktiskt snäppet värre.

26 - Fylla naveln med saftsoppa   - Den var inte ens rolig.
27 - Välja "Jeopardy" som tillval i skolan  - What!?
28 - Spara bensinpengar genom att blanda ut bensinen med saftsoppa - Hihihihi... roligare med saft i tanken.. hahaha.
29 - Borra hål i golvet för julgranen - Aaaahhhhh... det är så man får den stadig. Trött på att köpa nya bollar hela tiden.

30 - Döpa sina ungar till konstiga namn typ "Hagbard" "Anders Hitler" "Lennart Påfågel" "Johan Schäfer" - mmmm.... lennart påfågel hade ju varit ngt.

31 - Ta med sig en hungrig myrslok på en utställning om sällsynta insekter - *fnittrar hysteriskt* YES YES YES!!!
32 - Extraknäcka som älg på Skansen - Nope, den var upptagen. Jag är kossan istället!

33 - Såga sönder en tandemcykel så att man får två cyklar - Den som spar han har.
34 - Fira årsdagen av Titanics undergång varje år - ja, men den kommer ju varje år ju....

35 - Införa Lokets-nationaldag den 34:e Oktober - Börjar misstänka att det är en bingolotto fanatiker eller så som skrivit denna ursprungligen.

36 - Leka enmans kurragömma - What´s wrong with that??
37 - Brevväxla med sig själv - Kan ju inte bli bättre, har ni inte testat?

38 - Stagediva inne i en skivaffär - AJ.... nääää....
39 - Starta en affärskedja som säljer kroppsdelar, den ska heta "Body Shop"  -  HAHAHAHAHA!!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

40 - Gömma sig för mopeder - Roligare att gömma sig för allt.
41 - Vidarekoppla sin telefon till BRIS - Fniss

42 - Spela rugby med landminor - Känns opraktiskt
43 - Tilta arkadspel - huh....
44 - Fylla sin frys med hockeybilder - Trist, mumsiga hockeyspelare (nyduschade) istället vore ngt.

45 - Plugga på fel prov - Plugga till ngt prov??
46 - Äta så långsamt så att man aldrig hinner bli mätt - går det?

47 - Ringa och prata med faxar - Har jag tröttnat på. De säger ju inget vettigt iaf.

48 - Fråga när man får börja använda lasersvärd i lumpen - Wooosh!
49 - Stoppa in en Thunderking i sin CD-spelare - En vad????

50 - Bära reflex inomhus - roligare att hänga dem i taket. Discolampa när bilar kör förbi.
51 - Utrusta sin rullstol med katapultfunktion - asg

52 - Äta sig mätt på alvedon - Nope, då får jag ont i magen.

53 - Börja spela golf för att få ett handikapp  - Är det inte det man gör?????
54 - Byta namn till Glenn - Alla heter Glenn i göteborg!
55 - Lurpassa på orienterare - BOUUUHHHHH!!!!!!
56- Tror att piratkopierare är enögda och har träben - Har de inte det?
57 - Köpa en truck så att man kan placera om bilar på en parkering - I would SO love that!!!!

58 - Tro att en PC är bättre än en C64 - Nothing beats the commadore!!!! ;-)
59 - Skryta om att man har färg-TV - Was? Är inte det coolt så säg!!!

60 - Tro att skinnbanjo är ett djur - gäsp
61 - Spela schack med döden, och fuska - Nä, jag försöker ju verkligen få döden att vinna, men den är så kass att jag vinner iaf!!!

62 - Tillverka glass med alvedonsmak - Som glassoman och alvedonknaprare så... . YES!!
63 - Fira Fäbojäntans dag genom att äta falukorv - Vilken dag i det??? Sån måste vi införa!!! Minst en dag i månaden!

64 - Fridlysa handikapprutor - ähhh... de är ju mina!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0