E du vaken lars.... eller var det naken?

Jag vet faktiskt inte riktigt.

Och vem fan bryr sig egentligen om Lars? Vem ÄR Lars?
När låten skrevs, vem handlade den då om... vem fanns i tankarna när låtskrivaren skrev texten?
Finns det en sammankoppling mellan texten och personen som skrev den (eh... ja, personen skrev den).

Idag fick jag så jag teg.
Fick byta område. Blir av med mitt lilla skötebarn och kommer numera köra kista som distrikt.
vill inte....
Men samtidigt så är det en utmaning som heter duga! Jag får en chans att visa vad jag går för.
Men Vallentuna och Väsby var ju mina ögonstenar.... buuuhuuuuu!!!

Hembjuden på ett glas vin.... eller ngt...kanske t o m tar min egna cider med mig ;-)
Men min trista make är för trött för att gå.... dumma snubbe!!! Tycker han kan bita ihop sin trötthet, som jag gjort så många gånger. Man orkar faktiskt mer än man tror....
Vill ju ha honom med mig ju!
Meeen å andra sidan ha rinte Emilia kommit hem ännu heller... efter sin dag med Nonna inne i stan.
Jävla röta att vi inte skulle åka ut i kväll..... då hade... detta liksom förstört den biten....

Nä... nu knatar jag snart till A!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0