well fuck!

Så mycket för en hemlis, men jag spricker om jag inte ens ska kunna skriva om det här..... so here goes:

VI SKA HA EN TILL KNODD!

Japp, ni ser rätt.
Jag skall på äldre dagar bli mamma igen till en liten sladdis.
Än så länge är det helt färskt, så vad som helst kan hända... men känslan är underbar.
För de som undrar, så är det genomtänkt, planerat och enormt välkommet.

De orosfaktorer som finns dock är svininfluensan samt min värk... känner nämligen redan av den.
Men förutom det, så är kroppen väldigt känslig och jag har få minnen om hur det var de andra två gångerna... Jag menar.. det var ju liksom inte igår, och jag är ju inte 20 längre.

Nyheten har tagits med delade reaktioner från omgivningen.
Mestadels possitiva.
Men jag antar att det är i dessa lägen man inser vilka som kan glädjas med en.
Förutom det, så har jag inte så mycket mer att säga till denne person.

Känslan är underbar.
Frustrerande dock att jag för inte så länge sedan köpte 6 st nya  bhar, som jag nu inte längre kan använda.
Kroppen har redan visat hur den kommer att bete sig, och det leder mig (med tidigare erfarenhet) till misstanke om könet.
Men jag kan ju lika väl ha fel.
Det är ju nästan 9 år sedan sist!

Jag kommer på mig själv med att sjunka in i mig själv, och bara känna alla förändringar i kroppen.
Underbart!!

Well..... det var min hemlighet ;-) som inte längre är hemlig...


Som ett grodyngel ungefär....

Kommentarer
Postat av: Emsan

Grattis, vad spännande=)=)=)



kramar

2009-07-30 @ 15:45:56
URL: http://www.msemsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0