såga såga såga

Härliga varma sol, och hårt kroppsligt arbete... och då menar jag inte sexakten.... Nej, den kommer inte dagtid med kids som har inbyggt "mamma vill ha mys mys" klocka.
Mitt på dagen slet min käre make tag i motorsågen och gick lös på träden intill stugan. Det var bara att sätta på sig handskarna och hugga i.
Ved i massor blev det, och resultatet blev även att två träd ligger utsträckta på marken.... dessa har vi ännu inte orkat ta itu med... det får bli i morgon på dagen istället.

Vid 17 tiden i morgon bär det av mot Väsby då det är dags för kungens födelsedag. Sigge Stardust har uppnått och avklarat sitt första levnadsår och skall firas med pompa och ståt.

Nu blir det faktiskt inte mer skrivet för stunden för det vankas mat och inför maten måste det dukas.
Grillat kött, pommes, sallad och bejje... mums!!

När batterier börjar ta slut, så låter saker konstigt... de blir liksom sega och slöa....
Jag väntar med iver tills kidsens batterier börjar ta slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0