puh.... det var pajen det....

Jag verkar ha en tendens att misskalkylera... först kalkylerar jag att det ska gå på ett sätt.... inser sedan att det inte blir så och kalkylerar om, för att sedan vara tvungen att gå tillbaka till första lösningen då den faktiskt var bäst och mitt misstag egentligen låg i att jag misskalkylerade kalkyleringen... hrm...
Whatever!

Solen skiner idag. Pajerna ligger klara i frysen, och jag funderar nu på VAD jag ska kunna göra från min to do list samtidigt som jag håller ett öga på kidsen i poolen.
Det lutar åt att slipa fönster och måla soffa :-) Då är jag iaf på samma plats.

I kväll kommer bebis oxå... och Matte skulle passande nog bort. Hrm.... så jag blir ensam med... 5 kids :-) Fast det är no probs. 3 av dem är bebistokiga och det är väl bara att helt sonika lägga allt åt sidan och kämpa för att få gulla med Sigge Stardust.

I morgon är det släktfirande för Dotra, och fredag bär det av till Hallsta, sen när vi kommer hem, så är det kompis kalas på måndag.... eller kalas och kalas, det är poolparty och mamma (dvs jag) skall agera slav...... Slipper själva "kalas" grejen iaf ;-) 

Nej, nu är kaffet slut och det är dags att börja dagen :-)



Off mi go!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0