i väntans tider

Hehe... kan betyda mer än en sak... hehe

Nä, just nu sitter jag i åskvädret och väntar på att min sega skrivare skall skriva ut kampanjerna som jag skall ut med SISTA DAGEN INNAN SEMESTER!!!
När jag kommer tillbaka, har jag inte längre provanställning :-) Sug på den ni! Ha!

Många trodde inte jag skulle klara ett halvår, ärligt talat inte jag heller.... men det gjorde jag. Räddades nog utav killen som sade upp sig nyligen.....
I höst kommer jag tillbaka, med nya distrikt och skall kämpa som fan för att göra bra resultat!
Sen.... flyttar vi :-)
HURRA HURRA HURRA HURRA!!!
Men ... det är ett par månader kvar, så man går ju i väntans tider...

J ä v l a skrivare att ta lång tid på sig!!!!

Kommentarer
Postat av: Nillo

Like me???

2009-07-03 @ 17:52:39
Postat av: Cin

May beeeeeeee :-)

2009-07-05 @ 20:27:06
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0