Wait

Här tänkte jag att jag skulle sätta mig ner en stund och skriva ett inlägg... men nu vete 17 vad det var jag skulle skriva.
Kom av mig helt!

Déville har nu på 5 dagar förstört 2 st kragar. Dessa kragar kostar 120 kr st och jag tänker faktiskt inte springa och köpa ny stup i kvarten.
Böt ut den förra... men den här gången tog jag istället fram tejprullen.
Kragen tvingas helt enkelt överleva helgen innan den ersätts.

Min ursprungliga tanke med att gå in i detta rum, var att jag skulle dra igång Fable lite tidigare.... men min son hann först, R2D2 ljudet ekar i rummet.... bip biiip bip biiliiiillllliiip.....
Den andra konsollen är obrukbar, då tvn som hör till den även agerar som underhållning i det syfte den är skapad. TV.
Let´s dance är på.

Nä.... jag tror jag tar med mig av dogsen, kameran och drar på mig lite kläder och går ut i skogen istället.
Det är mörkt... iskallt.... och dags för hundpromenad.

Sen ska jag mecka med mina naglar....
(De som känner mig, vet att det här är dags att skratta.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0