vår i luften?

Igår snöade det och var jättemysigt.
Idag är det visserligen fortfarande snö på träden, men det är kramsnö och våren ligger i luften.
Iaf om man ska tro fåglarna som sitter och visslar sina vårsånger!

***
Jag brukar kunna säga vad jag tycker och tänker.
Iaf om man frågar andra.... men det är många fall som jag helt enkelt väljer att inte säga ngt.
Det beror ofta på det faktum att konflikten som "komma skall" är mer jobbig än "att bara hålla med".
Jag vet ju vad jag tycker, och ser ingen anledning till att slå fram min åsikt eftersom det ändå inte ändrar ngt.
Sen är det ju ganska så lätt att känna av, om det är ngn ide att slösa energi när man märker att det inte spelar ngn roll om man har rätt eller fel.

NU ska jag söka efter en dopklänning att köpa!

Kommentarer
Postat av: Nillo

Sant , så länge man e tyst verkar allt flyta på,men om man lämnar sin åsikt med förklaring ,e man en idiot!

Kan bero på att man har en vägs tänkande vi sina ideer!

2009-01-23 @ 12:41:55
Postat av: Cin

Precis. Allt ligger i betraktarens ögon. Allt man säger, kan vändas rakt emot en i förnekelse till att se sina egna ord.

Men ribban är lagd, och jag respekterar den. I allt.

2009-01-23 @ 12:48:10
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0