Vädret, i samarbete med Comhem

Hur många gånger har man inte hört den meningen?

Nu börjar tiderna då vi får dammsuga oftare och Tysons päls måste kapas. Ska hojta till C och höra om inte hon kan klippa honom.
Mina skär är oslipade, och det är inte direkt ngt som jag prioriterat att fixa. Klippte honom för hand sist. Fick duga ;-)

Nu tackade hn för i kväll och efter det kom inslaget om svenskarna som jobbar för att andra svenskar skall få en trevlig tid i programmet Semestersvenskar... lite om postkodmiljonären och hrm.... kul.... vad är det här .... en ny serie.... hrm....

Nä kanske dags att sluta svamla och go to bed......

- Yikes... vart fan kom du ifrån?
* Ska väl du skita i... jag var här först.
- I helvete heller... förresten så kanske det kan stämma.... du ser väldigt gammal ut.
* Du ser inte så väldans ung ut själv heller... sliten också! Svåra år?

Suck.. jag släcker lampan och lämnar spegelbilden ensam i mörkret.. .jag hör den skrika.... jag vet ju att aggressionerna enbart grundar sig i avundsjuka. 

I dag när jag var och handlade, så kikade jag i hyllan för krämer. Det var bara på Coop, så det är inga märkvärdiga krämer.... men jag tänkte jag måste ju börja någonstans.... 
Allt jag vill ha är en nattkräm som återfuktar. 
Jag är så fruktansvärt torr i ansiktet, och tvingas smörja in mig flera gånger om dagen. Detta är då till följd att jag inte kan ha toningskräm (läs brunkräm) eftersom det då blir fläckar. 
Puder ska vi inte ens tala om.
Och lite nyans i facet hade man ju inte tagit skada av.
Hur som helst... jag sulle ha en nattkräm, och stod och stirrade i den där hyllan tills jag blev alldeles snurrig.
Hur ska jag veta vilken som är ok? JAG VET att man inte finner den bästa på Coop, men något snäpp bättre än ingenting måste det ju finnas.... 
Men nä.... 

Jag fann inget utan snurrade mig virrigt därifrån med en massa förbannelser malandes i skallen.... 
Hur kan det vara så jävla svårt att försöka vara mån om sig själv med lite krämer utan att behöva lägga ut en himlans massa pengar på jox som jag inte ens vet om det funkar.... 
Hur klarar ni brudar av denna djungel med hudvårdspreparat, smink och krimmelkrammel??? 

äh... aja... en dag kommer jag nog finna en ok kräm som funkar :-)


I morgon ska jag tala med nya jobbet och få info om kurser och dyl. 
Och så måste jag ringa förs kassan för att se om de lyckats lokalisera och registrera mitt intyg från skolan, eller om jag måste skicka det igen... har inte hunnit få en ny underskrift men får fixa det i veckan... tur att det är så jävla lätt (ironiskt) att finna rätt person för underskrift.

Nä... för flera meningar sedan beslutade jag mig för att jag skulle sluta svamla en massa skit... men det gick sådär, så jag skrev en massa mer onödigt skit och den som trots allt kanske orkat läsa ända ner till den här meningen kan jag då gratulera med att du just slösat värdefull tid på att läsa svammel! :-)
Men det är ok... om du skriver din adress i "kommentarer" så kan jag skicka en burk med NorrlandsPölsa som tröst ;-)



Är jag inte omtänksam så säg!

Godnatt :-)


Kommentarer
Postat av: DD

Gå till Kicks och kolla in "Lumene" dom e bra. =)



För övrigt vill jag INTE ha norrlandspölsa, behåll den och servera den INTE v.7 heller. Jag tar med egen mat, Spettekaka kanske ;D







2009-01-12 @ 10:53:33
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0