Utmaning...

Vet inte riktigt vad den går ut på, men kör på iaf. Fick den från Malin

Regler:
1. Länka till den som taggat dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Tagga personer i slutet av ditt inlägg.
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.  

SJU PERSONLIGA SANNINGAR
1. 
Jag bajsar ungefär var 3e till 5e dag.
2.  Jag blir väldigt lätt rastlös, och kan flippra ur.
3.  Jag har aldrig använt mig av "pystricket" utan fiser när jag vill... kan gå undan dock.
4.  Jag tycker det är ansträngande med "tjejsaker" som rakning och putsning av kroppsbehåring.
5.  Jag hör dåligt när jag vill, precis som gamla kärringar
6.  Jag är en ensamvarg, och har svårt att förstå "umgänges" regler.

7.  Jag är gammalmodig.

(8. Jag talar ofta med andra, men det är inte alltid det finns andra där att tala med mig)

Jag utmanar
DD
Daniel
Limi



Nu sitter jag här och funderar på vad som hända skall...... Inga konstiga ljud.
Now what?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0