Stallet istället.....

Woohooo... Jag har varit i stallet. Bland de stinkande hö ätande sötnosarna  - om de håller sig på avstånd och inte biter mig.
Jag menar... de är ju hyfsat ståtliga djur .... men stora.
Hårda hovar.
Men, det gick bra i den nya gruppen.
Emilia ligger lite före, men repetition är aldrig fel.

Hur mång som läser bloggar stör sig på de som inte verkar ha den minsta aning om vad radbrytningar och mellanslag är?
Jag stör mig fruktansvärt på det, och brukar inte bemöda mig att läsa sådana texter. Vilket kanske är synd, för det kan ju finnas en massa intressanta skrivelser mitt i texten.
Men jag orkar verkligen inte läsa. Läser på sin höjd början, och kanske slutet..... plllliiiiiiiis! Ge texterna lite luft ;-)

I morgon jobbar jag 11-17, Nice... det är som en söndag. Sen är det onsdag och då hoppas jag få veta hur det går med det andra jobbet.

Sssssaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0