shopping


JÄVLA
NICE
ATT
HA
EN
PERSONAL SHOPPER!!!

Måste säga, siss, att du gjorde ett utomordentligt jobb.
Du kan min smak, du smyger in små varianter för att få mig testa ngt nytt.. och du säger rakt ut om det ser för jävligt ut, och argumenterar emot när jag tycker att jag inte kan ta ngt.

Vi har kategorier:
Funkar
Ska prova hemma och se hur den sitter innan användning
NOT

Brände 2000 spänn och fick 4 par byxor, 2 skjortor och en tröja!
Till min härliga förvåning har de ändrat storlekarna i butikerna oxå.. hahaha.

Nu återstår skor och div atteralier (hur det nu stavas, men läs det snabbt så vet ni vad jag menar).

Åh... ps... (nu kommer det bästa av allt) det var avklarat på en halvtimme.

En fundering
Jag har en fjärils stjärt.
På samma sätt, som fjärilen fläker ut sina vingar vid landning... så fläker jag ut mina skinkor när jag sätter mig ner! Låter lite vackrare när man beskriver fjärilen dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0