Onsdag

Då gårdagens klädval var en aning ... opassande... så valde jag idag kjol.
Visserligen ökade antalet besökare i butiken (av den där manliga, äckliga sorten) och antalet insjukningar i foodcourten utanför ökade drastiskt även den.
Mina första uppgifter idag blev att plocka upp varor.. och när jag efter ett tag (upptäcker att det praktiskt taget är översvämning av saliv i butiken) vänder mig om, tvingas jag be de "äckliga", apatiska, drägglandes, manliga (där bäst före datumet gått ut) homosapiens att skingra sig så kunderna kommer in i butiken.

Dagens outfit:



En vit tygtrasa (gammalt, rivet lakan funkar) knuten (och tejpad) runt påsarna. "skol"kjol (eller mormors gamla duk) och svarta strumpbyxor.

Det är dock inte att rekomendera att stå böjd i denna outfit upptäckte jag.....
Återigen: Bilden har inget med texten att göra.... den lämnar bara utrymme för fantasin.


Kommentarer
Postat av: DD

Du har blivit en sån blogghora. Visar upp dig i läckra minimala outfits ENBART för att locka manliga läsare!!!!



Jag ska stämma dig inför blogg-tinget!



btw - Snygg outfit. Var har du köpt den? Finns den i XS också?



2009-01-14 @ 13:21:09
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0