Oliwer Forsberg, min son....

Oliwer: Maaaammmaaaaa!!!...... .Maaaaaaammmmaaaaa!!!
Hans rop ekar genom huset kl 23.00 ca på kvällen.

Förvånat tittar både jag och hans far på varandra och funderar på vad det är som hänt.
Rösten hans verkar en aningen panikslagen.

Jag rusar genom datarummet, genom vardagsrummet, genom hallen, upp för trappen, genom samlingsrummet och in i Oliwers rum.
Där ser jag honom ligga ihopkurandes i fosterställning, och kikar upp på mig med ett leende.
Pga kondisen så är jag vid det här laget en aning anfådd.... och även en bit förvånad pga uppsynen som möter mig.

- Kan du rätta till täcket? Jag var på toaletten och täcket ligger inte som det ska.........

W T F !!!!!

Oliwer Forsberg. Kungasonen. Han ville att jag skulle rätta till hans täcke!!!!!!!!
               

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Tackar tackar!! :)

2009-01-04 @ 15:07:18
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: nillo

Hihi

2009-01-05 @ 10:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0