oj oj oj oj.... båset tomt

Inte alla gafflar i lådan....
Inte alla kossor i ladan....
Inte alla hästar i båset.....
Jag föredrar dock att beskriva allt med ett och samma ord: PUCKO!

Kund: Jag vill lämna tillbaka den här stekpannan för jag känner mig inte nöjd med resultatet när jag steker.
Jag: Men om du använt pannan, så är det inte öppet köp. Är det däremot FEL på den så är det en annan sak.
Kund: Nej, jag är inte nöjd med den, och vill ha pengarna tillbaka.
... tystnad och stirra tävling......
Jag: Du får inga pengar av mig med den anledningen.
Kund: Men om jag inte tycker om en sak måste jag väl få lämna tillbaka den!!!!!
Jag: Ja, om den är oanvänd.
Kund: Men hur ska jag då veta om jag tycker om den eller inte.

.... Gissa hur mitt face såg ut här, och vilka tankar som for igenom min skalle.....

Kommentarer
Postat av: Limi

du kunde väl tagit emot stekpannan, o sen dängt den i skallen på puckot...??

2009-01-05 @ 17:22:10
URL: http://limi.blogg.se/
Postat av: Marlino

Ha ha den siste idioten är helt klart inte född än.

2009-01-05 @ 18:55:38
URL: http://marlino.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0