och by the way!

Jag har från den 1a sek på år 2009 inlett mitt "nya liv" som icke rökare :-)

Yep... jag har sagt det mången gång förr.... senast vid nyår 2007-2008, men den här gången kommer jag klara det.
Förra året höll jag det ju iaf ett par månader.... sedan smygrökte jag.... och sedan började jag igen.....
Men å andra sidan så är det sällan jag upplever sådana saker som jag (vi) gjorde för snart ett år sedan, och sådan besvikelse krävde ett X antal cigg ;-)

Men nu har vi gått vidare, och kan istället glädjas med resultatet av det ;-) Conga!
Finns inget ont som inte bär ngt gott med sig.

Så i år..... NU slutar jag röka ;-)
Jag har även givit mig själv ett år på mig att komma iform inför ett test som jag personligen gett mig själv.
Håll tummarna för att det lyckas :-)

Nu sitter jag här, med klutt i håret och njuter av tillvaron.
I morgon är det jobb igen, och lagom till nästa vecka bör jag veta om jag får det nya jobbet eller inte.

Just det, så var det ju inbjudan oxå.... festen... måste kolla när den var.... det är ju dags att svara på den snart..... hrmm...... FUCK!!!! Det är den 31a jan och jag jobbar den helgen.... fuck fuck fuck!
Även om jag skulle få det nya jobbet, så lär jag ju inte börja förrän i februari iaf.
Här måste diskutteras!

Kommentarer
Postat av: nillo

Fick igar reda på att det var tusen och en natt tema...man skall vara utklädd!!

Tappade tyvärr suget...det e inte jag

2009-01-04 @ 10:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0