Nr två

Ja.... Nu är jag igång.
Hjärncellerna rusar fortfarande förvirrade omkring och försöker fånga de bitar av koffein jag hittills lyckats få i mig.... Huvudvärken finns där, för dag 4a idag. Jag börjar tro att min kropp utnyttjar möjligheten att jag självmant kan proppa i mig värktabletter.
E ligger fortfarande på soffan, febrig och sjuk. Hennes huvudvärk har släppt lite iaf... och hon är idag vid medvetande.
Förvånad över hur snabbt denna bacill slog omkull henne.

.... baciller... visste ni att när ni går på toaletterna (offentliga) där det finns handblåstorkar.... ni som använder dessa, går därifrån med tron att ni nu är torra och rena... hehe... men det är ungefär lika rent på era händer som om ni skulle stoppat dem tillbaka i toaletten.
Bara så ni vet
.

E är som sagt var hemma från skolan idag. 
Hon kommer vara hemma även i morgon då hon fortfarande har hög feber.
Vilken tur att hennes älskade faster var hemma igår, och kunde möta upp kidsen när hennes föräldrar inte kom iväg.
Tack Joi!

När jag kom hem igår, så böjde jag mig ner för att pussa den livlösa, febriga varelsen som låg där i soffan.  I samma veva som jag böjer mig över henne så smyger sig en mycket konstig odör in i min näsa....
HON HAR RUTTNAT!!!!
Jag vacklar tillbaka och försöker återfå medvetandet samtidigt som jag grimaserar och kippar efter andan!
-"Mmmmm.... hennes fisar luktar lite illa" hör jag min käre från köket säga.....
Lite illa?????
Lite???!!!!!!
Det var extremt underskattat! Jag trodde ju ungen hade ruttnat!!
Efter att med nogrann försiktighet ha undersökt om det är fritt fram att kela med stinkbomben så sätter jag mig ner vid henne...
Mammas lilla (stinkande) ängel!

Kommentarer
Postat av: DD

Ängel aka "Stinky" ;D



Vi älskar dom fast dom luktar...gäller både för barn och män! *asgarv*



2009-01-21 @ 11:37:13
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0